sobota, 10 marca 2018

Malifaux - The Hanged / Wisielec


Model z zestawu "The Hanged" (w mojej opinii ten "ładniejszy" ;) ) do systemu malifaux. Już raz malowałem ten model ale ten tutaj wyszedł mi zdecydowanie lepiej. Bardzo jestem zadowolony z twarzy i koloru skóry chociaż zdjęcia wyszły mi kiepsko i nie oddają końcowego efektu. Kolor skóry uzyskany od szarego mieszanego ze "zgniłym" zielonym (zaczynając od proporcji 80/20 z przewagą szarego, a kończąc na samej zgniłej zieleni). Rzeźba i wykonanie modelu na dobrym poziomie. Podstawka wykonana przeze mnie, pasująca do reszty ekipy.

Miniature from the set "The Hanged" (in my opinion the nicer one ;) ) to the malifaux system.
I've already painted this model once, but this one is definitely better. I am very pleased with the final look of face and skin color, although the photos  are quite poor and do not show the final effect. Skin color made from gray color mixed with "rotten" green (starting from ratio 80/20 with a dominance of gray, and ending with rotten green alone). The sculpture and performance of the model are kept at a good level. Base done by me.

 


 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz