środa, 4 października 2017

Władca pierścieni - Zwiadowcy Uruk-hai / Lord of the rings - Uruk-hai scouts

I znów siły zła z władcy pierścieni, tym razem brudne i zaśmierdłe orki. To chyba największa grupa modeli jaką jednorazowo miałem okazję malować na zamówienie. Był to dość długi proces, ponieważ figurki były kupowane z "drugiej ręki" i większość była pokryta jakimś badziewnym podkładem, którego czyszczenie zajęło mi sporo czasu. Przy malowaniu metalowych części, posłużyłem się tym tutorialem aby uzyskać fajny efekt rdzy (jak na pierwszy raz jestem zadowolony z efektu końcowego). Podstawki mojego autorstwa pasujące do reszty ekipy. 

And again, the evil forces from the Lord of the rings, this time filthy and stinky orcs. It was the largest group of models that I have ever had opportunity to paint at one order. It was a fairly long process, because the miniatures were bought from the "second hand" and most were covered with some shitty primer, which took a long time to clean. When painting metal parts of models I used this tutorial to get a nice rust effect (for the first time I'm satisfied with the final effect). The bases are also my creation and matches the rest of the crew from this system.







2 komentarze:

  1. Super wyszli o ile Ork może wyjść super;) Widzę że Wolfgar ostro ciśnie z zakupami do Lotra:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ! No Wolfgar ma trochę tych figurek, zresztą tydzień temu ogarniałem mu gandalfa na koniu. Teraz siedzę na esterlingami dla Tęgiego, także lotrowych klimatów ciąg dalszy ;).

    OdpowiedzUsuń