czwartek, 31 sierpnia 2017

Władca pierścieni - Mieszkaniec Głębin / Lord of the rings - Dweller in the Dark

Prace nad złym mieszkańcem ciemności do systemu Lord of the Rings skończone ! Zauważyłem, że znacznie więcej satysfakcji daje mi malowanie dużych modeli, co (mam nadzieję :P) przekłada się na efekt końcowy. Standardowo model zabezpieczony lakierem matowym. O mieszkańcu ciemności pisałem już w tym poście, także nie przedłużając efekt finalny przedstawiam poniżej. 

Work on the evil dweller in the dark to the Lord of the Rings system is finished ! I noticed that much more satisfaction gives me painting large models, which (I hope: P) it can be seen in final effect. As a standard, miniature is covered with protective matt cote. About the dweller in the dark I wrote already in this post, so without extending, I give you final effect below.



2 komentarze:

  1. Super:) Fanem Lotra jakimś wielkim nie jestem ale model z pewnością do wykorzystania w innych systemach. To dla Grześka? ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :). I tak, to model Grześka.

    OdpowiedzUsuń