wtorek, 6 grudnia 2016

Zombicide: Black Plague

Po raz pierwszy dostałem zlecenie na pomalowanie modeli z gry planszowej. Moje zdziwienie było tym większe widząc świetną jakość wykonania tychże modeli. Żywica z której wykonane są modele jest odrobinę bardziej elastyczniejsza niż ta wykorzystywana do modeli w grach bitewnych ale to w niczym nie przeszkadza. Malując posiłkowałem się kilkoma podobnymi pracami znalezionymi na necie ale najbardziej spodobał mi się poradnik na YT (autorstwa Sorastro), z którego skorzystałem przy okazji malowania podstawek i abominacji (duży zombi-mięśniak). Efekty jak zwykle prezentuję poniżej i myślę że przyjemniej będzie się grało takimi postaciami.


For a first time I got commissioned to paint the models from the board game. My surprise was even greater when i saw quality of these models. The resin from which models are made is a little more flexible than the one used for the models in battle games but it makes no bigger difference. While painting i help myself on several similar works found on the net but i liked the most tutorial on YT made by Sorastro, from which I took the idea to paint bases and abomination (large zombie muscleman). Effects as usual can be seen below, and I think it will be nicer to play with such characters on the board.












































2 komentarze:

  1. No Panie....Wow, Wow i Wow....:)))))))Rewelacja! Btw modele idealne pod Frostgrave:))) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Bandit!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki :)! Figsy na żywo do obejrzenia u Seby. Również życzę wszystkiego dobrego !

      Usuń